25/11/2018
איגוד אנתרופולוגים אירופי הצביע בעד הפסקת שיתוף הפעולה עם מוסדות אקדמיים ישראלים, הנמצאים ביהודה ושומרון, בעיקר, עם אוניברסיטת אריאל. ההחלטה התקבלה על פי המלצתה של החברה הישראלית של אנתרופולוגים. כרגיל, השמאלנים שלנו – בחזית המאבק בישראל.
מחשבה אחת על “חרם האנתרופולוגים”
כתיבת תגובה לבטל
ציוצים על ידי drmichaelbenari
פוסטים אחרונים
- לימור סון הר-מלך על הטעות המרכזית בהסכמי אוסלו 03/06/2026
- איתמר בן גביר על המצב בלבנון 26/05/2026
- לימור סון הר-מלך על חופש הביטוי וערוץ 14 22/05/2026
- לימור סון הר-מלך על אויבים בכבישי יהודה ושומרון 13/05/2026
- שבועת אמונים לדעאש 01/05/2026
חדשות
- ערוץ 7
- סרוגים
- שגיאה
- הקול היהודי
- שגיאה
- חדשות כל העולם
שגיאת RSS: אוחזר קוד סטטוס לא נתמך "403"
שגיאת RSS: אוחזר קוד סטטוס לא נתמך "500"
































האידיוטים האקדמיים הפנימיים שלנו הם האויבים הגרועים ביותר של המדינה. מי יודע איך להילחם ברוע הזה. באיזה שלב עושים את זה “אקדמאים” המוח השתגע. כן, האמת אחת הגדולות, נראה שהוא צ'רצ'יל, אני לא זוכר , אמר -” דמוקרטיה לא מביאה לטוב, אבל שום דבר טוב יותר לא עלה”. כאן
ופירותיו מופיעים בצורה מכוערת.