הבחירות מחר

08/04/2019
אחרי ההסכם עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי והפסילה של בן-ארי מה שנשאר זה לפחות לעזור לבן-גביר להיבחר ובאותה הזדמנות גם לחזק את סמוטריץ’ שהיה, אפשר להגיד, הח”כ הימני היחיד בכנסת היוצאת.
בהצלחה להם ולנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יוטיובפטרון קנה לי קפה

חדשות

  • ערוץ 7
  • סרוגים
  • שגיאה
  • הקול היהודי
  • שגיאה
  • חדשות כל העולם

שגיאת RSS: אוחזר קוד סטטוס לא נתמך "403"

שגיאת RSS: אוחזר קוד סטטוס לא נתמך "500"

בינאנסBitMEX YoBit פולוניקס

ארכיונים