07/06/2020
מחר בבוקר יתחיל משפטו של יו”ר ארגון להב”ה בנצי גופשטיין.
בפרקליטות נלחמים בו מסיבה אחת:
הוא אומר את האמת, שכולם מפחדים להגיד.
הוא לא מתבייש להגיד בקול שההתבוללות היא אסון.
הדיון יתקיים מחר בשעה 9:15 בבית משפט השלום בירושלים (ליד מגרש הרוסים).
כולם מגיעים למשמרת מחאה שתיערך מול בית המשפט! יחד נכריז:
*לא תסתמו לנו את הפה – לא תכבו את הלהב”ה!*
ציוצים על ידי drmichaelbenari
פוסטים אחרונים
- לימור סון הר-מלך על הטעות המרכזית בהסכמי אוסלו 03/06/2026
- איתמר בן גביר על המצב בלבנון 26/05/2026
- לימור סון הר-מלך על חופש הביטוי וערוץ 14 22/05/2026
- לימור סון הר-מלך על אויבים בכבישי יהודה ושומרון 13/05/2026
- שבועת אמונים לדעאש 01/05/2026
חדשות
- ערוץ 7
- סרוגים
- שגיאה
- הקול היהודי
- שגיאה
- חדשות כל העולם
שגיאת RSS: אוחזר קוד סטטוס לא נתמך "403"
שגיאת RSS: אוחזר קוד סטטוס לא נתמך "500"































